Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w przedszkolu, a specyficzne potrzeby edukacyjne
Cel szkolenia:
- Usystematyzowanie wiedzy – przepisy prawa i rodzaje dysfunkcji kwalifikujących do udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Komfort pracy nauczyciela, a warunki do optymalnego rozwoju dzieci.
- Podpowiedzi jak skorzystać z wiedzy rodzica o dziecku celem pogłębionej diagnozy.
- Jak interpretować zachowania dzieci?
Identyfikacja możliwości psychofizycznych dzieci, a plany działań wspierających – rozpoznanie w zakresie:
- mocnych stron dziecka;
- trudności rozwojowych, społecznych, edukacyjnych;
- obszarów wymagających wsparcia, dostosowania otoczenia oraz metod postępowania celem poprawienia funkcjonowania jednostki.
Czas trwania: |
4 – 6 godzin dydaktycznych |
Liczba uczestników |
minimum 8 osób |
(przy 12 uczestnikach cena do negocjacji)