Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole, a specyficzne potrzeby edukacyjne
Cele szkolenia:
- Usystematyzowanie wiedzy – przepisy prawa, rodzaje dysfunkcji kwalifikujących do udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- Komfort pracy nauczyciela, a warunki do optymalnego rozwoju ucznia.
- Podpowiedzi jak skorzystać z wiedzy rodzica o dziecku / nastolatku celem pogłębionej diagnozy.
- Jak interpretować zachowania uczniów?
- Identyfikacja możliwości psychofizycznych dzieci, a plany działań wspierających – rozpoznanie w zakresie:
- mocnych stron ucznia;
- trudności rozwojowych, społecznych, edukacyjnych;
- obszarów wymagających wsparcia, dostosowania otoczenia oraz metod postępowania celem poprawienia funkcjonowania jednostki.
Czas trwania: |
3 – 6 godzin dydaktycznych
|
Uczestnicy |
Rada pedagogiczna
|
Cena zależna od czasu spotkania, liczby uczestników – szczegóły ustalane telefonicznie lub e-mailowo.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!