Jak skutecznie komunikować się z uczniem trudnym

„Uczniowie nie słuchają, są rozkojarzeni…”

Celem szkolenia jest przedstawienie dobrych praktyk w zakresie kontroli nad grupą w procesie edukacyjnym – wychowawczym, czyli:

  • „Słyszysz co mówię….?”czy umiem słuchać aktywnie?
  • „Ale za co ja mogę pochwalić” - jak realnie docenić dziecko?
  • „Dlaczego i jak pracować na zasobach dziecka”.
  • „Jakie komunikaty pobudzają, a jakie hamują dalsze działania twórcze”.

 

Plan indywidualnych działań wspierających – metody radzenia sobie z trudnym zachowaniem uczniów.
+

Odpowiemy na pytanie jak mówić by uczniowie nas słuchali oraz jak słuchać by chcieli do nas mówić.

 

Czas trwania:

  3 – 6 godzin dydaktycznych

 Uczestnicy

  Rada pedagogiczna

 

Cena zależna od liczby uczestników – szczegóły ustalane telefonicznie lub e-mailowo. 

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!

10 % zniżki za polubienie na FB.

 

Leave a Comment