Współpraca z rodzicami, czyli sztuka budowania relacji opartych na zaufaniu oraz korzyści z tego płynące.
Nauczyciel budując własny autorytet, kreuje przestrzeń kontaktu z rodzicem.
Może ją moderować dla własnych potrzeb, czyli rozmowy z opiekunem o:
- zachowaniach trudnych (brak kontroli nad nieprzyjemnymi emocjami, agresja, nadpobudliwość dziecka);
- budzących niepokój objawach zachowaniach;
- trudnościach w kontaktach z rówieśnikami.
Przekazywanie informacji jest trudne zarówno dla nauczyciela oraz rodzica, konfrontującego rzeczywistość ze swoim wyobrażeniem o dziecku.
Jak znaleźć wspólny język, poprawiając komfort pracy nauczyciela – samopoczucie rodzica, dziecka.
Trening komunikacji może zostać przeprowadzony z wykorzystaniem kamery – lustra odzwierciedlającego poziom opanowania umiejętności (np. moje realne zachowanie podczas trudnej rozmowy z rodzicem, a język niewerbalny).
Czas trwania: |
4 – 6 godzin dydaktycznych |
Liczba uczestników |
minimum 8 osób |
(przy 12 uczestnikach cena do negocjacji)