„Uczniowie nie słuchają, są rozkojarzeni…”
Celem szkolenia jest przedstawienie dobrych praktyk w zakresie kontroli nad grupą w procesie edukacyjnym – wychowawczym, czyli:
- „Słyszysz co mówię….?” – czy umiem słuchać aktywnie?
- „Ale za co ja mogę pochwalić” – jak realnie docenić dziecko?
- „Dlaczego i jak pracować na zasobach dziecka”.
- „Jakie komunikaty pobudzają, a jakie hamują dalsze działania twórcze”.
Plan indywidualnych działań wspierających – metody radzenia sobie z trudnym zachowaniem uczniów.
+
Odpowiemy na pytanie jak mówić by uczniowie nas słuchali oraz jak słuchać by chcieli do nas mówić.
Czas trwania: |
3 – 6 godzin dydaktycznych
|
Uczestnicy |
Rada pedagogiczna
|
Cena zależna od liczby uczestników – szczegóły ustalane telefonicznie lub e-mailowo.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU!
10 % zniżki za polubienie na FB.